mandag den 1. april 2013

Hej igen!


Hej allesammen, og velkommen til min nye blog!
Jeg hedder Cecilie Christensen, jeg er 15 år og bor i Østjylland med min skønne familie. 
Her på bloggen, vil jeg blogge om alt mulig forskelligt. OOTD, photoshoots, events, film- boganmeldelser, DIY ideér, hvad jeg går og laver mm. Jeg elsker at blogge, men det er ikke sikkert jeg gør det dag til dag, da jeg også har et liv udenfor blogning. Jeg har ikke et spejlreflekskamera endnu, men det er det eneste jeg går og ønsker mig, så mon ikke jeg snart får/får råd til at købe et? Det var lidt om mig og min blogning, jeg håber at i vil følge med, og komme med nogle kommentar indimellem.



Xoxo
Cecilie

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye blog. Håber, du bliver glad for den. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, det håber jeg også selv, og jeg håber du vil følge med!
      Xoxo Cecilie ;-)

      Slet